Перша Будівельна Експертиза працює в штатному режимі
Ми працюємо в штатному режимі, але у зв’язку з карантинними мірами в країні наших співробітників переведено на віддалену роботу.
Трохи розповімо як організована робота нашої команди:
Ми давно використовуємо месенджери для внутрішніх комунікацій, електронний документообіг, для затвердження внутрішніх документів, з клієнтами працюємо по публічній оферті, а з партнерами підписуємо електронні контракти в онлайн-сервісах.
Паперових документів мізерно мало.
Служба підтримки (колл центр) однаково працює з офісу і вдома. Команда менеджерів і розробників користується: slack, zoom, skype, google calendar, meet, docs, jira, trello та іншими сервісами, які дозволяють планувати, проводити наради, ставити і контролювати.
Що додалося зараз?
- Тепер щоденний звіт підрозділу про виконану роботу і плани на завтра керівники групують і відправляють топ менеджерам;
- Щодня моніторимо статус здоров'я і місцезнаходження всіх співробітників;
Отже всі наші клієнти й надалі зможуть безперешкодно і повністю віддалено з будь-якої точки світу маючи телефон, комп'ютер та інтернет скористатися послугами Першої Будівельної Експертизи. А вся наша команда продовжить працювати над розвитком компанії та підтримкою клієнтів.
Будьте здорові і не хворійте.