Перша Прозора Експертиза
Підтверджуючи свою назву, яка починається зі слова "Перша", та доводячи своє прагнення бути лідерами постійною роботою у напрямку вдосконалення послуг, ТОВ "Перша Будівельна Експертиза" першою у галузі впровадила клієнтоорієнтовану автоматизовану систему управління експертизами.
Ми впроваджуємо нові стандарти у галузі експертних послуг!
Ця система розроблялась протягом року та є унікальною у сфері експертних послуг та має символічну назву "Перша Прозора Експертиза".
Функціональна структура автоматизованої системи управління проектами наведена на малюнку:
Функціональні можливості системи:
- Реєстрація користувача та ведення картки клієнта
- Подача в режимі онлайн первинних вихідних даних для розрахунку
- Автоматичний попередній розрахунок вартості експертизи в режимі онлайн
- Заповнення даних для договору (Анкета замовника)
- Генерація документів з шаблонів (комерційна пропозиція, договір, рахунки, зауваження, акти, звіти)
- Онлайн консультація через форму на сайті та в особистому кабінеті користувача в режимі онлайн
- Онлайн «база знань» - пошук відповідей на часто виникаючі питання та ситуації в процесі проведення експертизи
- Кабінет замовника експертизи - онлайн відслідковування процесу проходження експертизи
- Кабінет експерта – кількісні та якісні показники фіксуються у системі по кожному з напрямків проведення експертизи або розділів проекту
- Кабінет прожект менеджера (головного експерту проекту) – керування процесом експертизи в режимі онлайн
- Центр комунікацій - онлай чат, коментарі, обмін інформацією між експертом та замовником
- Інтеграція з телефонією - жоден дзвінок до нас не залишиться без відповіді, навіть коли всі оператори зайняті система сповістить нас про неприйнятий дзвінок, та автоматично у заданий час з’єднає нашого співробітника з потрібним абонентом
- Інтеграція з електронною поштою – всі листи надходять до системи, автоматично розподіляються та перетворюються у бізнес процеси у разі потреби. Система автоматично інформує засобами електронної пошти заданих адресатів про всі зміни, які стосуються їх проектів
Це лише частина реалізованих функцій, які ми висвітлюємо на сайті. Можливості системи значно ширші та охоплюють майже всі бізнес процеси нашої компанії. Крім того ми і далі продовжимо розвивати цю систему та будемо впроваджувати нові сервіси.
Зареєстрований користувач за допомогою кабінету "Першої Прозорої Експертизи" в режимі онлайн може відслідковувати актуальну інформацію стосовно його проекту.
Кожна експертиза проекту є формалізованим бізнес процесом, який у ході реалізації змінює статуси (етапи проведення експертизи):
- Опитувальний лист
- Розрахунок вартості
- Комерційна пропозиція
- Анкета замовника
- Підготовка договору
- Формування та підпис договору
- Формування переліку робіт
- Створення команди
- Виконання експертизи
- Пошук та видача зауважень
- Зняття зауважень
- Підготовка експертного звіту
- Видача експертного звіту
- Проведення розрахунків
- Формування акту виконаних робіт
- Оформлення наглядової справи
- Закриття проекту
У нас працюють справжні майстри будівельної справи, професіоналізм яких є міцним фундаментом нашого розвитку та нашою конкурентною перевагою у галузі надання будівельних експертних послуг.
Ми і надалі будемо крокувати в ногу з часом, інвестувати у розвиток, освоювати нові технології, оптимізувати бізнес-процеси, прислухаючись до побажань наших замовників та партнерів.
Протестувати "Першу Прозору Експертизу"
Пропонуємо і Вам скористатися перевагами нашої автоматизованої системи управління експертизами.
(потрібно буде зареєструватися у системі та отримати підтвердження адміністратора)
Перейти до системи